jag älskar att blogga på sommaren men jag vet egentligen inte vad jag vill ha sagt

Jag har egentligen inte tänkt så mycket på gymnasietiden. det känns ju så jäkla underbart att det är slut. På riktigt. Ingen mera stress eller ångest, inga mera sömnlösa nätter. Med de färdiga betygen i fickan är man klar att läsa det och där man vill. Hoppas att allt går bra nu fram tills då det verkligen gäller. Det är egentligen så jäkla konstigt, gymnasietiden har verkligen fått en att lära känna både sig själv och folk i ens omgivning. Är glad över att jag insåg vissa saker i tid och därmed fattade rätt beslut. Jag älskar känslan av att känna att det är jag som bestämmer. Jag fattar mina egna beslut. Jag väljer mina egna vägar. Sommaren kommer bjuda på mycket gott! Dock måste jag säga att den jag skall glädjas mest för i augusti månad är min sötnos som skall gifta sig, känner mig ärad över att ha blivit tillfrågat om att vara maid of honnor. Vuxenlivet närmar sig och jag tar stora kliv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback