Your intelligence is measured by those around you; if you spend your days with idiots you seal your own fate.

Har haft min gamla mobil ett tag nu. 257 sms visade inkorgen. Direkta inblickar till dåtiden. De mesta kom väl från människor som jag knappt pratar med idag. Sjukt konstigt livet är ibland. Nästan alla som jag umgås med nu hatade jag från början. Men titta nu. Gilla gilla gilla. Vem kunde tro det? Jag skulle kunna skriva en riktigt lång lista på folk som jag var riktigt tajt med men som jag knappt pratar med idag. Folk jag själv valt att ta avstånd ifrån eller helt säga upp kontakten med. Bara sen detta års början.

Tänk vad mycket som kan hända på så kort tid? Sjukt. Så kommer det väl vara framöver med antar jag. Nya människor kommer in i ens liv medan andra försvinner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback