För det är sanningen

Miki: Bara jag överlever tills dess. Menar jag är begravd under en läxhög.
Enna: Me too. men jag stressar inte ...
Enna: kanske borde börja med stress
Miki: börjar man umgås med stress så måste man umgås med deras vänner; magkatarr och magsår . de är otrevlilga som fan .
Enna: Esch, ge mig något värre så att jag åtminstånde kan få smärtstillande i form av MORFIN.
Miki: ne men då måste man umgås med rötäggen , operation eller diskbråck .
Enna: men då kan vi fastslå att det är sundare att ta det lungt med plugget. När man blir sen med något kan man bara försvara sig med att man inte vill dö?
Miki: Ne men har man inte offrat lite liv så har man inte ens försökt menar lärarkåren på bäckäng.

Kommentarer
Postat av: Dina

MELISSA ÄR ESTACY<3!!!!

2008-09-30 @ 22:19:56
Postat av: miki mix

men det stämmer juu ...

2008-10-05 @ 13:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback