No haleluja moment

kamrater!

Detta är seriöst! Jag gillar verkligen er, verkligen verkligen. Dessutom så trodde jag att fler utav er gillade mig, och ville hjälpa mig då jag vädjade. Men ack så fel man kan ha. Trots att en hjälpsam människa svarade har ingenting löst sig. JAG FÖRSTÅR FORTFARANDE INTE HUR MAN SÄTTER UT EN BILD TEX. TILL VÄNSTER OCH SÅ HAR MAN TEXTEN ALLDELES BREDVID TILL HÖGER. Jag är ovetande, fortfarande. Så gör inte äkta vänner! Inte bara det, så gör inte äkta människor. Äkta människor gör inte så. Era jävla robotar, jag hatar er och you ow me big time.


 


dessutom så kom jag på en sak till som jag undrar över, HUR GÖR MAN BLOGG-BILDEN STÖRRE (skriver med caps så kanske jag får mer hjälp)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback