Samo misle na strasnog petla

Im'o sam strasnog petla, bio je pravi djavo
Na kisi i na vetru uvek je staj'o pravo
Po selu perje leti, dize se strasna graja
U nasoj kuci uvek bilo je dobrih jaja

Im'o sam strasnog petla, bio je pravi ludak
Koju taj koku kljucne, ko da je tresno budak
A koke, cudne 'tice, uvek im srce kuca
Za nekim grubijanom koji jih dobro kljuca

Za njega nisu bile samo koke slatke
Ne, taj je skak'o i na guske i na patke
A tek na curke, cim je bilo neke sanse
Princip je isti, sve su ostalo nijanse

Im'o sam strasnog petla, bio je malo cudan
Po danu nesto dremljiv, al' nocu uvek budan
Curice iz mog sela cule su za tog dasu
Zbog tog sam petla i ja bio na dobrom glasu

Za njega nisu bile samo koke slatke
Ne, taj je skak'o i na guske i na patke
A tek na curke, cim je bilo neke sanse
Princip je isti, sve su ostalo nijanse

O, im'o sam strasnog petla, bio je prvak sveta
Danas su petli cudni, svaka im dlaka smeta
Ja ne znam sta je razlog, danas su drugi dani
Uglavnom, spram mog petla, ovo su sve cerglani

Meni je se'set peta, stize jesen pozna
Putuje moje drustvo i ja cekam na red
Ne bi mi ova starost bila tako grozna
Da cujem petla barem mesecno jedared

Poslusaj zato savet, sto ce ti cica dati
Kad imas mladog petla ne daj mu da se pati
Pusti ga neka leti, neka ga koke vide
Posle ce biti kasno i petlu vreme ide




Hur fungerar killar egentligen? Tänker de bara på Herr Tupp, eller?


djole1djole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback