Behöver inte ditt namn för att tillägna dig ett inlägg

Fick en väldigt klockrent ointressant kommentar igår, som jag egentligen inte orkar svara på men jag gör det ändå för att vara snäll mot mr/ms. anonym.


"aldrig skulle ta ton om hon visste att det var Bosnier som lyssnade"..okej...http://www.youtube.com/watch?v=8DueJ0lxhh8 fakta vad är det? nej ni kan bara hata och sen undrar jag varför kriget förtfarande pågår bland folket jo det är pågrund av sånna som dig har jag kommit på.Du är full av hat och egoism det enda du tänker på är alla muslimer som dog, tänk inte på någon annan gör inte det för då måste du handskas med sanningen. Namn?Presentera mig för dig?ser ingen mening med det, men om jag nu är så intressant så kan du gärna slösa din tid på att få fram mitt ip nummer om det gör dig lyckligare.

 

Tack för länken, vet inte riktigt vad den skulle få mig (oss) att inse och trots att du ansåg att den var nödvändig så var den nog inte det, förklaring; Jag kan hälsa till Hitler utan att egentligen känna någonting som helst gentemot honom. Sen saknar jag även din defination på "ni" eftersom du inte nämner vilka vi är, vilket är rätt förvirrande. För hur vet egentligen du vem jag är och än mer vi? Va?

 

Mr./ms. Anonym, jag har rätt att döma svetlana (med litet s eftersom hon inte är värd något större än så), eftersom jag utgår ifrån en väldigt relevant sak; hon älskade och älskar fortfarande en utav Balkans största krigsförbrytare. Jag har rätt att bli upprörd, känna hat och ilska på grund utav att Sverige med öppna armar tar emot en person som är en symbol för så mycket hat. Du kan kalla mig egoist, visst!

Egentligen vet jag inte vad du åstadkommer med det eftersom du inte verkar ha någon kännedom som helst om ordet.

 

Egoism kan syfta på något av följande:

· etisk egoism - den etiska doktrinen att individen bör handla i sitt egenintresse.

· rationell egoism - ståndpunkten att det är förnuftigt att handla i enlighet med sitt egenintresse.

· psykologisk egoism - doktrinen att individen alltid drivs av egenintresse.

· Anarkistisk egoism - teorin om att allt utgår från egot


Nu vet du alltså att en egoist alltid handlar efter sitt eget intresse (råd: skriv upp det!). Handlar jag utefter mitt eget intresse om jag ifrågasätter att en person som hetsar flera människor emot varandra kommer hit? Och vad är egentligen sanningen? Är sanningen att glömma alla stackars, stackars, stackars, muslimer (som faktiskt inte är kor utan människor de med) som blev slaktade och istället tänka på de serbiska? Jag är Bosnier och jag respekterar mitt land, folk, våra traditioner och religionen Islam som faktiskt majoriteten där nere utövar, om detta får mig att bara se bosnierna som offer i kriget och inte serberna vet bara jag. Och du har rätt, man slösar alltid sin tid då man väljer att svara på idioti, för du har väl hört talesättet vad en trög frågar kan inte hundra kunniga ge svar på.


Kommentarer
Postat av: Kfed haha

gooo nörd :D

2007-07-12 @ 00:30:12
Postat av: Adnan


Hänger inte med vad det handlar om osv men fattar inte vart du vill komma??

2007-07-12 @ 11:53:19
Postat av: Anonym

Tja Adnan. Logik, hänger du inte med i handlingen förstår du inte.

Postat av: Dina

Ti si legenda.

2007-07-14 @ 17:43:09
Postat av: ahmedoo

Starkt att vara rakryggad när man får anonym kritik. Been there. Jag håller med dig fullständigt. Orkar inte med dessa satans jävla kräk som är så jävla fast
vid sitt jävla tabu-tänk om att stå upp för bosniska värderingar. Jag blir äcklad. Det är fanemej inte tabu att förakta någon som hyllar en person som varit med och dödat folk av en nationalitet som man själv tillhör, och endast av denna anledning. Ps. din senaste kommentar i min blogg var klockren.

2007-07-17 @ 22:54:42
Postat av: Lee

Svaka ti cast! Bra blogg =)

2007-09-01 @ 23:52:33
Postat av: Sanela

Jag håller fullständigt med dig i svaka ti cast för detta du skrev!

2007-09-13 @ 16:01:29
URL: http://sanelaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback