Jag är underlägsen er, men det är inte min ironi

God kväll, alla begåvade människor.

Era bloggar är mycket givande, vare sig det rör sig om dagens outfits, dumma blondiner, Beyonces "elefantfeta lår", raka stölder ifrån modemagasin, nättrakassering eller urgulliga kärleksförklaringar. Det är faktiskt det som fått mig att skriva ett inlägg, trots att jag är snål då det gäller bokstäver, Er briljans. Det är enda, första och sista gången. Jag lovar.


Ni, ni de allsmäktiga samhällsvetarna kommer en dag att få barn, och då hoppas jag att bli bönhörd i kommande; Att de blir mobbade i skolan eller ihjälkörda utav en rattfyllerist. Att Ni tvingas jaga staten som då ser ut som Tysklands gjorde mellan 1936-1945. Det var väl allt.


Strax ska jag sova, och innan dess ska jag be. Dock ska jag först slå mig själv med en kastrull i huvudet, jag är sorligare än Ni som sitter och läser skiten. Dessutom vill jag påpeka att alla stavfel och särskrivningar är gjorda vid fullt medvetande, det ska se ut så. God Natt.


Kommentarer
Postat av: Lejla

HAHHA :)

Postat av: miki

hajde pocni filat på nästa inlägg , cekam ga !

2007-12-05 @ 22:19:07
Postat av: Sanela

Enligt mig så är det inget annat än ren galenskap & en sjukdom som de besitter, sen så bryr jag mig inte vad andra har att säga om mina åsikter kring detta. Jag tycker det jag vill, och jag tycker att det är fruktansvärt fel! Men det är upp till var & en hur man väljer att leva sitt liv & med vilket kön, det rör sig inte mig men personligen kommer jag aldrig tycka att det är okej!

2007-12-25 @ 16:07:38
URL: http://sanelaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback