Tankar som rörde sig i Fredriks (ägg) huvud som liten

image74

Det här är Fredrik Reinfeldts skolfoto ifrån årskurs nio. Ser ni blicken? Ser ni blicken och vad den står för? "Ni ska få tillbaks era kräk, ni ska få tillbaks efter alla dessa år av terror! Skallighet är ärftligt har jag sagt men ni har inte brytt er, era jävla robotar. Förstår ni inte att jag har känslor precis som vilken annan människa som helst? Era jävla as. EN dag ... vänta bara... och jag kan inte rå för att mitt huvud är mer äggformat än ditt"  Och den absurda pannan, ser ni vad den absurda pannan vill säga? "Jag har vart spänd hela mitt liv, jag har fått sova med skena pga. Att jag slipar ner mina tänder om kvällen vilket resulterar till dödlig huvudverk.. Det låter som en äggklocka härinne." Munnen är sorgsen den med, men vad vill den säga oss? "Mest av allt vill jag säg att jag är hungrig, och en dag era jävla as skall jag äta er levande, vad sägs om år 2006?"



Tack Reinfeld för att du vill dela med dig utav dina enormt intressanta tankar. Puss


Kommentarer
Postat av: Seva

Yäs, kommer se ut så när jag går ut bäckäng, fast en kvinnlig sådan i onda cu se hämnats på tomas:D

2007-10-25 @ 21:58:57
Postat av: Edina

nej, varken 2006 ,2007 eller några år efter de kommer Reinfeldt kunna lära oss någonting som vi redan inte vet....att kapitalism är ren egoistlära som inte platsar i ett humant samhälle.
:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback