S som i blondinbella

Jag har ett tag följt Blondinbellas blogg och jag har dragit en slutsatts. Denna Isabella, stål kvinnan, har all sin kraft i käken. Ni vet precis som Akilles hade all sin kraft i hälen? varför har jag då dragit denna slutsatts? Jo, hon KNIPER ihop läpparna på varje kort jag hittills sett. Hon ger sitt yttersta för att försvara kraftkällan. Egentligen har jag inte tänkt på att det kan bero på att hon skäms över sin tandställning. Mest för att hon verkar såååååååååååå bäääääääääst. "Jag släppte just en ironi", bäst att öppna fönstret.


"Och jag tänker genast: Heter den här kvinnan verkligen Blondinbella eller är det ett så kallat "artistnamn"? Och i så fall: Vad händer om hon färgar håret mörkt? Tänk vad förvirrade de ska bli, alla hennes femtonåriga läsare. Då blir det ett jävla tjatter på skolgården under kvartsrasterna." A. Schulman


Kommentarer
Postat av: ACPA

Brunibella kan hon då kallas för

2008-03-20 @ 03:18:55
Postat av: ERMELINDAAAAAAH

hahahha älskar sätter du skriver på ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback