Ilvana, fan ta dig jag är för lat

Men såhär står det till. Ilvana valde att utmana mig. Och jag ser det här som en för jäkligt jobbig uppgift, grunden till detta tankesätt är helt enkelt att jag är för jävla lat. MEN, jag har valt att bortse ifrån min lathet och ge, er, 46 trogna läsare något att njuta till. Iofs så väljer jag att dra reglerna lite halvt och så avstår jag ifrån att länka någon (dvs. utmana någon annan), läser två bloggar förutom min egen.

Rules, Here it goes; typ, skriv sex saker om dig .

1. Jag är bra på att uttrycka mig verbalt och är ledartypen. (Fått höra detta av ett flertal människor) Ser mig själv som ledaren vart jag än befinner mig, jag blundar inte för att styra. Detta betyder alltså att blyghet är något helt obekant för mig.
2. Jag hatar strumpor vilket gör att jag hatar årets 4 sista månader och 5 första. jag är medveten om att jag troligtvis skulle dö av kylan om jag valde att total dissa dessa jävlar. 
3. Jag är ett proffs på att spela trumpet.
4. Jag är bra på att säga mycket med väldigt få ord.
5. Jag har en sjukdom som gör att jag inte känner igen folks ansikten. Har ett flertal gånger nonchalerat och gått förbi grannar och bekanta. Detta gör mig till en mindre omtyckt person, självklart är det folk som inte vet om detta som hatar och dömer.
6. Jag har lätt för att älska men svårt för att medge det. Därför har jag svårt för förhållanden, och äktenskapet är något jag inte förstått riktigt.  



Rätt idiotiskt egentligen. Fast idiotin är, även den, en del av mig.


Kommentarer
Postat av: Ilvana.

Haha kul att du gjorde den :) Jag var faktist tveksam om du skulle anta utmaningen :P

Postat av: Zana

du påminer väldigt mkt om mig...
allt detta du beskriver har jag fått höra att jag också är..

känner igen mig spec mkt i det där att inte våga medge att man älskar någon.. det känns fel när man säger det högt

2008-03-24 @ 15:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback