Då ska vi se

Jag tänkte på det här med kommentarer. Varför kommenterar man en annan bloggares inlägg om man inte har något vettigt att säga? Svaret blev självklart att man vill ha personens besökare till sin egna blogg.  

Man vill på ett listigt sätt, tror man, ta över personens "fans" eller fiender. I vissas fall groupies. Människor som dag efter dag klickat sig in i hopp om nya bokstäver, nya ord, formuleringar, meningar. Hungriga, likt vargar, efter inlägg. Man slänger ur sig ett "hihi så sant så, gaaad jag måste OcKsÅ plOckA MINA öGonBryn" efter att bloggaren publicerat en bild på sig själv. Om bilden istället föreställer  en äcklig snorunge skriver man  "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw vilken sötnos" , man försöker visa att "hallå här finns jag". Senare förväntar man sig en höjd kurva då man trycker på "statistik". 

 Värst av allt är väl att det funkar.


Kommentarer
Postat av: adis

nu har jag kommenterat i DIN blogg. .vill ju se vad som händer me min (statistik) Kurva =D



:P

Postat av: magzzzz

adis är lite bloggkåt ser jag HE HE. men du....LAKA KOM JU VIDARE!!! jesi li i ti lika happy kao ja? :D:D

2008-05-21 @ 00:53:54
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: EmCee

Cao! Sve uredu?



Idi slobodno na moju stranicu i slusaj moju pjesmu koja se zove: "Kriget I Bosnien"!



www.myspace.com/mceeemusic



I plus pustam jednu pjesmu ovog lijeta na bosanskom, koja se radi o nasim dragim bosnjacima u svijetu, o nasoj vladi tamo dole, na toj temi idemo!



Hvala!

2008-06-01 @ 18:16:21
URL: http://emceee.blogg.se/
Postat av: elmY

haha dne va bra.. Ps jag råkade bara kolla på din blogg o blev lite intresserad :) e nt ute efter nåt annat

2008-07-05 @ 01:29:22
URL: http://elmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback