Hjältar får ingen utbildning

Gick in och läste Charlotte Nilssons, förlåt, Perellis blogg. Mitt i den katastrofala jämförelsen mellan Stockholm och Sarajevo ser jag att det står Latka.  Hon skrev Latka då hon refererade till Laka. Jag blev fundersam, undrade om det inte var ett tryck fel. Hennes finger kan ha råkat nudda vid T'et. Medan jag förtvivlat tittade ner i mitt tangentbord insåg jag att T'et inte låg nära eller ens var på samma rad som någon utav de andra bokstäverna. Det var då jag förstod, hon är verkligen ett ufo den där Charlotte.




Charlotte och hennes gäng i Belgrad

Kommentarer
Postat av: aisha

AHAH ma njoj nije lahko!

Postat av: Lejla

hahahahah! Dobra si

2008-05-19 @ 23:14:30
URL: http://leekiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback