Du tog orden ur min mun

image97

Kommentarer
Postat av: nida

hahah, to majstore.. kakva kletva :D

Postat av: ACPA

Som jag skrev till någon annan, Okej nu är jag visserligen rökare men jag håller i ärlighetens namn inte med dig överhuvudtaget.
Rökare bli på ett inte så adekvat sätt konstant diskriminerade av myndigheterna och staten.
Till att börja med så bidrar rökare ENORMT mycket till staten då en stor del av skatteintäkterna kommer just från tobaken som är skattad på cirka 50% paketet.
Jag menar som om detta inte vore nog så kan jag inte unna mig att ta en cigg till en öl ute på stan eller liknande ?
Tacka vet jag att vissa länder på Balkan och i central respektive östeuropa inte har infört detta jävla påhittet och man kan ta en cigg till kaffet respektive ölen.
Okej om man nu även ska acceptera att majoriteten har dagit detta felaktiga beslutet att hindra oss röka innomhus, men förbud på busshållsplatser och uteserveringar????
Ja då frågar man sig vilket som är nästa steg, att kanske förbjuda folk att röka inne i sina egna hem?
Eller att till slut förbjuda rökning överhuvudtaget.
Det här med att duscha i timmar för att få bort röklukt är absurt påstoenden, det handlar mer att det sitter i det psykiska att man har fått för sig att man luktar rök fast fallet inte är så.
Ako vama sto ne pusite smeta sto covjek zapali cigaru kada ceka autobus ili taxi ili sta ja znam sta vas kosta stati 5 metara od osobe sto pusi ?

2008-03-29 @ 15:55:19
URL: http://acpa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback