Dagens

LÄNGE LEVE SRBIJA!!!!!!!!!!!!!! om En loska på era tre fingrar, ...

HAHAHAHAH varför alltså varför blir bosnier så svartsjuka? Herregud! Vad ska ni klaga över? Ceca är balkans drottning. ALLA i balkan ÄLSKAR ceca, men efter att hon skulle komma till Sverige så prega era föräldrar in massa dålig fakta så ni skulle tänka annorlunda. hade det inte varit för era föräldrar hade det varit 10 ggr mer bosnier och kollat på Ceca :) tråkigt men sant! Patetiska bosnier, ingen serb bryr sig när Dino merlin kommer eller när Halid beslic eller vad dom heter kom? För vi BRYR oss inte om er. Bara för serberna torttera er(tack) och ni kunde inte göra något, så ska ni tro att ni kan få Sverige att inte låta henne komma hit och sjunga. Herregud! Jag kan sätta mitt liv på att du älskade Ceca och hennes musik. Men dina föräldrar snackar. Serberna kommer alltid ha er under sin kontroll och det vet alla bosnier själva. Säger serber buuuu så hade ni sprungit. Hade Arkan levt än idag tror jag inte att ens bosnierna hade vågat ringa in och klaga på att ceca skulle uppträda i Malmö. Hoppas hon kommer igen och alla ni kan skicka in bloggar och visa era jävla känslor som ingen bryr sig om. Och jag hoppas ni också märkte de i och med dom lät henne uppträda :) Arkan's citat: Det är bättre att leva som ett lejon en dag än som en mask i 100 år ;) Känn er träffadE!!!

IP: 78.82.224.77



Svar: Om idioti vorde ett brott skulle du få livstid. PUSS

Kommentarer
Postat av: Mäm'

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH ~ Nekad fakat ima människor som har en stor förlust på PAMET! Som om vi stoppade henne elr något. Bila je, pjevala je, sta ima tu vise att säga liksom! "Bättre en dag som lejon är mask 100 år" ~ Hahaha - Da je bio lejon nebi ga njegovi srbi ubili ;) Nek se ona sad känna träffad .. Ima ona davni dana livstid på idioti!

Postat av: Edina

zar nije arkan bio TIGAR :D

2008-03-12 @ 19:46:40
URL: http://www.TinyTiny.blogg.se
Postat av: ACPA

Kao sto se kaze " CCCC "

Samo sunnett srbina spasava.

2008-03-14 @ 04:46:03
URL: http://acpa.webblogg.se
Postat av: fuX

Jag tycker synd om den människa som skrivit denna patetiska kommentar. Hon/Han satt säkert och lyssna på "Bosnom BEhar Probeharao" medan han/hon skrev det. " Vijetaaar piriiii bosnaaa seee siriiii , kiiisaaa padaaaa srbijaa propadaaa" :D Over and out;)

2008-03-14 @ 20:57:14
Postat av: Sanela

Jag gapskrattar för tillfället!! Så jävla sjuka människor det finns alltså! Gud så irriterande, takvi srbi su djubrad a arkan nije osoba kojoj se mogu ponositi, han var en patetisk störd jävel kojeg ceka njegova kazna för alla de oskyldiga som dog på grund av honom!

2008-03-16 @ 12:07:04
URL: http://sanelaaa.blogg.se
Postat av: Naser Oric

Så länge det finns människor som följer det serber skriver och pratar om så kommer vi att vara svagare än dem eftersom vi erkänner dem. Det bästa man kan göra är att ignorera såna extrema serber och då det behövs, sätta hård mot hård. Öga för öga. Men det e kanske för mycket att kräva av bosnier, eftersom bosnier gillar att prata och inte reagera. Ursäkten är ofta "vi är inte som dem" men bosnier bråkar gärna mot bosnier för att dem vågar. Man går där det är mjukt så att säga. Nästa gång serberna slaktar våra barn och våldtar våra systrar så fråga er själva... Vill vi en gång för alla slå tillbaka eller va offer som ALLTID

2008-03-16 @ 15:47:45
Postat av: miX

fuX

2008-03-16 @ 17:40:12
Postat av: ACPA

Naser Oric - aferim.
Bosniska folket är dumt, vi kommer behöva 100 krig till innan vi tar lärdom av historien.
Säg nej till blandäktenskap.
Folk bosniska muslimer som gifter sig med en kroat/serb borde per automatik straffas med högt fängelsestraff för systematiskt folkmord.
Genom att beblandas med dessa lägre raser så tar man död på den egna - bosniska.
Turbofolk borde förbjudas.

2008-03-17 @ 07:00:17
URL: http://acpa.webblogg.se
Postat av: enNa

Lek lugnt barn

2008-03-17 @ 21:27:16
URL: http://LuDaa.blogg.se
Postat av: THE CIKA VEDO

tooooo bratttteeeeee!!

braca srbi!

kosovo je srbija!

The Cika Vedo - Vas Junak.

2008-03-19 @ 02:15:52
Postat av: Zana

han har delvis rätt, varför ska man lägga så stor energi på att ceca kommer? ingen av er är tvingade att lyssna på henne i sverige, låt dom som vill komma på konserten komma, för bruden har en bra röst, och 98% som var där kom pga av att hon just har en bra röst och underbara låtar, resten av cetniks som vill visa upp sitt kors. Och vem fan bryr sig vem som lyssnar på vad? Jag kan både lyssna på Ceca och på Halid. musik är musik, ni wannabe som tro sig veta ngt om forna Jugoslaviens historia så har de inget med musik o göra - öppna en bok ist för att lyssna på era krigs skadade föräldrar!

2008-03-24 @ 15:13:52
Postat av: TCV

handlar ju inte om hennes musik mongo utan om principer, hon var gift med en av dem värsta krigsförbrytarna, hon är tungt kriminell samt har flera gånger uttalat sig offentligt om bosnien i, låt säga, negativan smjer..
ÖPPNA DU EN BOK! och läs på lite om bosniens historia, vilket detta iofs inte har nåt att göra med, blunda inte för sanningen.. ser du serber på en halidkonsert? det är naivitet som din som gjorde att vi blev knullade i början av kriget..

2008-03-24 @ 16:01:53
Postat av: Zana

ja, jag har sett många serber på halid konsert eftersm jag själv är serb och vart på hans konsert ;) ja, men hon kommer inte till bosnien, hon kommer till sverige..

jag förstår att hon inte får komma till bosnien och det förstår jag.
kalla mig naiv, men jag orkar inte bry mig när det handlar om en konsert, hon kom inte hit för att predika :)

mongo är väl lite att ta i?

2008-03-24 @ 16:11:39
Postat av: Anonym

blondie..lite mer iq hade varit bra för dig. bosnier är bara dumma som låter er ha minsta lila styrelse i deras land..ni lyckades inte me skit i bosnien å inte heller kosovo..eftersom ni är så"mäktiga" varför blir ert land bara mindre och mindre??...eftersom du värkar beundra arkan så mycket, om du läser på lite om han så märker du att han inte va så mycket att beundra.fotbolls hulligan/rånare/krigsförbrytare..
han vågade inte änns blåsa mot kosovo under kosovokonflikten..

arkan citat- "Jag tänker inte gömma mig, jag tänker inte ge upp. Jag tänker fortsätta mitt vardagliga liv."
hehe yeah right, mördad på ett hotel, vågade inte änns bo kvar hemma

2008-05-05 @ 13:50:22
Postat av: Anonym

VARFÖR HAR DU AZRA I DIN BAKRUND? ÄR INTE DET ETT BOSNISKT NAMN???????????????????? HAHAHAHHAHAHA DAMN GIRL TÄNK EFTER LITE INNAN DU SÄGER NGT!

JAG BRYR MIG INTE OM MAN E SERB ; BOSNIER ALBAN EL VAD SOM MEN KOLLA DIG SJÄLV O SEN PÅ ANDRA!

2008-05-09 @ 21:37:38
Postat av: enNa

Jag är bosnier. Inlägget ovan är egentligen en kommentar som jag inte skrivit, bara postat.

2008-05-12 @ 00:35:27
URL: http://ludaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback