My cup of care is empty

Jag satt och snorade bort hela dagen, helt för mig själv. Ett samtal fick mig däremot att möta något underbart. Skvaller om MIG. Ett sjuhelvetes starka superkrafter rann igenom mig. Jag blev stark. Jag satt rakryggad, jag svällde av stolthet. Jag är bättre än er. Du känner till min yta, mitt namn. För mig är du en främling.

Vad som sagts var oväsentligt, det viktiga var att det handlade om MIG. Kände mig som Brittan. Underbart.

Jag är så fruktansvärt hatad men jag älskar det.


Kommentarer
Postat av: Adis

om du inte är Ena, Vem är då Enkica???? har du blivit 2 nu?? =D

Postat av: Azric

Uppdatering, tack! :P Nemoj da ti ja dolazim, cujes li ti N-ballz! Hahaha.. oopsiee, puss :)

2008-01-12 @ 16:03:40
URL: http://azricak.blogg.se
Postat av: DincheX

OMG that Enna is Shameless! Oooje Enchy I wanna a piece of juUU...grr! (k)

2008-01-12 @ 16:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback