Mitt första ordningsbetyg någonsin, fick jag idag

Fick lova att jag skulle ta hem det och visa det för föräldrarna, "klart jag gör det" sa jag "på heder och samvete". Läraren garvade åt mitt fjolliga beteende. "Men om det stått -bör förbättras- skulle jag inte lovat någonting, nu däremot ska jag rama in det". Strejk stod det på schemat, strejk emot alla dessa galenskaper de vuxna skapat. Tror de att vi är djur? Ska vårat beteende bedömas utav någon, av vem? Är det rättvist frågade sig alla. Samtidigt satt jag och hade utvecklingssamtal, och jag fick det fastställt. Im too good. Funderar på om jag borde baka muffins, som pricken över i då mamma kommer hem.


Kommentarer
Postat av: vesna

looves x-tina 2 :)

parfymflaskan är ju översöt.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback