X antal dagar försenat inlägg

3 februari år 2007.

Fan vad coolt, nytt år. är rätt sen med mitt nyårsinlägg, tanken var inte heller att det skulle komma något; men jag har upplevt ett stör moment. Folks nyårslöften ..

" Och i år skall jag; sluta äta fet mat, börja träna, gå ner X antal KG, jag skall bli en religiös människa som ber till gud innan varje måltid (osvosv), jag skall anstränga mig i skolan, och vara duktig i hemmet.. dessutom skall jag vara mindre arrogant  "

Och då slutet av året närmar sig sitter man där, Arrogantare, fetare .. Och Gud vem är det?


- fan människor kan ni inte ange roligare löften (som dessutom är enklare
att hålla under HELA årets gång)? Kom med några exempel;

ex nr1: Ett leende kostar mig ingenting.
ex nr2: En hälsning kostar ingen något.
ex nr3: Komplimanger gillar alla.. (dock inte i överflöd)

Fast jag vet inte .. dessa tre exempel är jag ingen bra försöksperson för. Jag är för elak helt enkelt.

(slår vad om att jag kommer få massor med dum reklam under detta inlägg, "gud älskar dig osv")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback