sockerdropp tack, möjligtvis en pigilin?

Jag har nog inte varit sugen på vanligt vatten. Någonsin. Alltid är det kolsyrat, loka med hallonsmak gillar jag. Eller naturell men med bubblor. Nu har jag legat på sjukhus i tre dagar. Ingen mat får jag, det är sockerdropp som gäller. Doktorn sa att det var en böld i halsen som krävde operation, nu påstår de att det är körtelfeber. Körtelfeber? Fan jag har inte tid.

Jag känner en kille som körtelfebrat (?) För något år sen. Satan vad trött han var. Jag har inte tid att vara trött, nej jag har inte tid. Ingen jävla tid. Nu ska jag stressa fram välmåendet.

Stress är jag bra på, speciellt när jag är törstig

(
http://netdoktor.passagen.se/default.ns?lngItemID=3379)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback