Mer skratt och leenden åt folket

Det finns nog inget bättre än ett gott skratt. Ett högt oändligt, ärligt skratt. Jag älskar glada människor, de får mig glad! En annan mysig sak är när man ringer till någon och man hör personens lycka, leendet smittar av sig till en själv trots att man inte ser att personen i fråga ler.

Jag blir glad när jag lyssnar på CJ, skönt och avslappnande. Mysigt band  som får mig att le och minnas massa saker. Gillar inte ni också det? När man hör någon låt från barndomen och minns massa trevliga saker. Detta är nog rätt skumt men låten "svijet je lopta sarena" förknippar jag med då jag ramlade från klätterställningen, när jag var ca. 8år, (3m) rakt ner på huvudet. Lite lätt hjärnskakning, blod överallt, sen mins jag inte så mycket mer än att pappa hade på just den låten, och att jag höll i en påse innehällandes isbitar. Men leendet var det inget fel på, från öra till öra ..

Kommentarer
Postat av: Andrea

Håller helt med allt i det här inlägget (utom kanske dt med klätterställningen- jag har alltid varit för feg för att ens kunna råka ut för sånt..). När man ringer någon och dens röst skriker lycka och man ser skimrande ögon framför sig och man ba ooh.. och crvena jabuka (antar att det är dem du menar?) behöver jag ju inte ens kommentera.
Btw, du vet väl att bijelo dugme kommer till sthlm snart?
Ha det bra!

Postat av: Ilvana.

Du är utmanad! Du kan göra det om du känner för det, var tvungen att utmana 6 personer. Så om du är up for it så finns det mer information på min sida :)

2007-03-07 @ 17:46:43
URL: http://ilvanaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback